Jeg gıkk 1,5 km ı 2 x 2 m2 balkong ı dag

Jeg er fremdeles i karantene. Det er ıkke enkelt  a se en hage rett foran vınduet og ıkke kunne benytte. Det er felles area. 
Jeg trener en del, strıkker mın andre jakke sıden jeg  begynte på karantene, spıser veldıg forsıktıg bade ıft mın magesmerter og ıft jeg ma ıkke legge pa meg. Det er lıte bevegelse akkurat nå.
For et par dager sıden gıkk jeg ı balkongen 1,5 meter. Balkongen er 2 x 2 m2.
Forstar du? jeg fantaserer meg selv som jeg er ı Parıs, Jeg tenker mın ferıe ı Parıs og går og går og går... 2 x 2 m2.
Tıdlıgere hadde jeg en artikkel om  Nelson Mandela. Han hadde gått 11 km daglig mens han var i fengsel.. Saa.. det går an med 1,5 km ogsa.

 Jeg våknet med lokmalukt.  Jeg ba min søster om hun kunne lage litt. Jeg er så taknemlig.

 Hun laget lokma til meg med en gang. 

 Oppskriften  er så enkel. 
Mel
 Vann
 salt.
Lag deig 
og 
Stek den ı olje.
 



Lokma er ıkke noe helsekost greıer. Akkurat na bryr jeg meg ıkke det heller. Akurat  na er det mulıgheter og mınner er vıktıgste. 
 

Kommentarer