Tøff trening med tøffe Susanne

Jeg tok en lat variant av søndagstrening med Bosu og yoga. Jeg  burde ha jogget ute men istedet for det jogget ejg på bosu ballen 1 time. Det er ikke noe feil med det men man bruker ca 60% av kapasiteten sin med jogge trening på bosu.
Jeg tok ogsa ca 30 min yoga øvl. for rygg.
MEN idag var det herlig som vanlig. Jeg og Susanne Palm på frikshuset har kjempe trening. Det var  både kettlebels og slynge trening. Susanne er klatrer. Hun har kropp sterk som jern men hun vil ha mer. Hun er topp trent menneske... Når hun  jogger , jogger hun 3 dager eller 5 dager.. Forresten hun har vært på Kilimanjaro...Hun synes det var lett å gå....


oppvarming på ketlebels
og
- puls  og push
- flyes
- pull up
- splitt og utfall
- bulgasrsk utfall
- mageliggende hofteflkesjon
- side liggende bekkenløft for inside lår
- side liggende bekkenløft for utide lår
- planken
- sideliggende planke
- side liggende planke med side mage varianten...
imorgen blir vi støl..

Jeg tror vi har kommet opp til 75% . Det er bra. Få se om det blir noe bordtennins i kveld. ..

Kommentarer