Variert treningsformer

Jeg elsker å trene. Jeg  vil fortsette med det.  Men man må utvikle kjærligheten , det må ikke være monoton. Ellers blir det ikke noe trening for kjærlighet igjen. Derfor leser jeg om trening, prøver å forstå hvorfor jeg bør gjøre hva… jeg prøver alltid treene variert. En dag yoga, andre dag pilates, tredje dag tabata, 4 dag bare arm og overkroppe med kettlebels, andre dag 400 mage øvl., ofte variert kondisjonstrening. Mange forskjellig ting.

Jeg har trent pilates, yoga, pilates tabata, og sykkel 4 dager. Jeg  vil øke treningsmotstanden litt mer.

Det er et genialt program på NRK: PULS

Her i dette program Yngvar Andersen har laget en enkelt program. Ejg vil trene dette programmet 4 uker.
Sykkel eller jogging
Yngvars program
Yoga skal være mine favoritter 4 uker.

Etter 4 uker begynner det seriose konkurranse program.

FORRESTEN JEG HAR VÆRT PÅ KURS MED YNGVAR ANDERSEN I FORRIGE ÅR. HE HE HE…

http://nrk.no/contentfile/file/1.7939932!Treningsplan_7_liten.med%20endringer%20pdf.pdf

I følge dette programmet er det
armhevinger,
ettbeinsknebøy (bulgarsk utfall)
brystsymjing
side rotasjon
knebøy
planken
Alt forklaring ståt i linken. bare se på den. og du kan skrive  ut programmet.

HA EN GOD TRENING. JEG SKAL GJØRE DET I VERT FALL.

Kommentarer