Bootcamptrening 1


Kjempe bra trening. Det var ikke bare jeg som viste øvelser, Trond og Kenneth også tok en del øvelser. Jeg likte veldig godt. Vi var svett på slutten av trening. Vi fortsetter på denne trening også neste uke. Jeg er veldig glad for det.

Øvelser:
 Oppvarming med lett jogging
hjelpe øvsler: løp i tempo med et ben strekk

Kenneths spesiell: baklens spark og løping. Det var tungt faktisk


diagonal løp både med hpyre og venstre side

Løping med knebøy


overkroppsoppvarming kombimert med abduktor -adduktor muskel trening i benene


Utfall med hendene på over hoften
utfall med hendene over hodet. 



utfall med overkropps rotasjoner.



Fremover løping kombinert med armene lager cirkel bevegelse.






Trening fortsatt med oppoverbake spurt. her er det 3 oppover bakker. Kenneth var raskeste mellom deltakerne.
Jeg tror jeg fortsetter resten av øvelsene imorgen.





Kommentarer