Armheving

ARMHEVINGER
Planen var å jogge ute etter at jeg har vært på tannlege igjen. Men det ble ikke som planlagt. Fordi at jeg er fra Tyrkia. Selv om jeg har bodd i Norge 16 år ,er jeg fremdeles tyrkisk. Mine føtter og min gågang er fremdeles tyrkisk. Det var kjempeglatt ute idag.. Overalt var is. Jeg kan ikke jogge på is.. piggsko? nei,,, føler ikke helt trygg.
Men de ringte fra skolen til Leonora. Jeg måtte hente henne fra skolen fordi at hun hadde feber.
OBS:... plutselig jeg fikk en sterk unnskyldning for å ikke spille " jeg er fornorsket meg"...
Da ble det hjemme trening. Jeg hadde behov for å trene at jeg sittet på tannelge stolen og gapet opp  far himmel til jord 2 timer..Tannen var så komplisert og tannlegen var så flink og myk i hendene at jeg sovnet. Jeg  sov, sov, og snorket.. Jeg våknet med min egen snorke lyd..eller var det masse spytt hadde samlet seg i halsen min og begynte lage boblelyder?

Trening:

skulder press 6 x6
infraspinatus øvl med manualer 6 x6
supraspinatus øvl med manualer 6 x6
anvendt bryst 6 x6
biceps 6x6
hammercurl 6x6
armhevinger 6 x6


nå tar jeg kvelden



Kommentarer