Mage rygg trening

Løpe programmet går bra... bra og bra... jeg var på jobb i helge derfor måtte jeg spinne istedet for jogge.
Da ble det oppvarming, og 35 x 2 0 sec intervaller. Det er passelig bra i forhol til løpstrening.
Men i vert fall idag startet jeg md mage-rygg trening. Jeg må huske på hva kiropraktoren sa til meg:
Du har svak rygg!



Vi har gått gjennom tidligere program vi hadde laget for en stund siden. Vi gjorde stor sett samme øvelser.
1- mountain climber med kneen ut
alle øvel kan du gjøre 3 x maximum


2 - mountain climber med kneen inn

 

3- mage med forskjellige varianter:


4- ball øvelser : Knebøy 
 
  

5- kom ned på armene og kom ned på hendene igjen.

 



6 - Løft opp et bein og andre bein. Det er veldig mye stabilitetstrening


7- tøyninger for rytt og hofte bøy muskulaturen 



 8- nå er det lek med parallellbar.





Kommentarer