prosjekt sixpack

Russug
 
Peanøtter. Min svak side. Jeg  bruker dem som rusmidler.. Jeg smaker dem  og slapper av ... nesten jeg blir bevistløs . Jeg elsker dem.
men jeg er nødt til å ta pause fra denne kjærligheten. Jeg kan spise en hel pose nøtter på 1-2-3.. Jeg lover deg jeg angrer ikke at jeg spiste alt. Ikke i det hele tatt.
Men jeg kan ikke gjøre samme ting i denne uke. Fordi jeg lovte Linda at hun og jeg ikke skulle spise mat etter kl. 18.00 hele uke.. Nå har jeg virkelig peanøtter sug. russug kaller vi det på fagspråk. Det er 3 time 50 minutter siden begynte jeg på Gestapo regimet. Et liv uten peanøtter..
 
I dag ble det utrolig spenstig trening til meg og til Malin.
- spensthopp: 10 x 7
- 30 minutter rolig gå trening med 5% bakke
- benpress: 10 x 15 rep ( øktene var økende  men ikke stabilvekttall)
- strakbein markløft: 4 x 15 ( 20 kg. 30 kg. 40 kg. 50 kg.)
- knebøy med vektskiven hengt på fangen
Jeg hadde ikke bilde av øvelsen men jeg fant dette på internett. En  fin øvelse. Men jeg gjordet knebøy , ikke chins.
- russisk utfall 10 x 10
- mage øvelser
Det føltes som jeg trente med cellulittene mine.. eller mot cellulittene mine.  Vi kommer til å svi i morgen , vi.
Vi sees i morgen.

Kommentarer