Cuatro Protonic: Velkommen til min kjøkken

I dag fikk jeg ny produkt på kjøkkenet mitt. cuatro - under trening.
jeg trener litt mer nå og får stor behov for påfyll under trening, ellers jeg får føling. Har ingen DM, jeg vil heller ikke risikere heller.
 
jeg kopierte informasjonen ra hjemmesiden til Cuatro:
CUATRO™ Protonic™ – Ny energi til musklene. Hvis du skal trene litt lengre og hardere og vil prestere mer, så er det smart å drikke noe som gir ny energi til musklene. Karbohydrater er musklenes viktigste energikilde. Under trening bør de karbohydratene man får i seg fordøyes raskt i tarmen så de raskt kommer til musklene.  Under lange og harde treningsøkter tapes vann og mineraler ut i svette (salter).  CUATRO™ Protonic™ inneholder mineraler (salter) som vil erstatte tapet og bidra til å opprettholde væskebalansen ved lengre og harde treningsøkter


Kommentarer