Treningsmål


Lang stund følte jeg meg ikke OK. Det var sånn min verden gikk i stykker.. livet suger... alt går baklengs.. jeg går baklengs.. jeg har mistet min veldig god venninne.. for what?
Noen ganger er det så vanskelig å løfte hodet opp og se de vakre tingene etter en så stor tap. Noen ganger er det så vanskelig å stole på seg selv. Jeg  mistet troen til meg selv.
Jeg har vært i mørketid lenge. 
Det har vært innmari vanskelig å trene igjen. Men jeg begynner å komme opp fra  dybden. Jeg tilber trening at treningen skal hjelpe meg å få min egen selvtro. Jeg vil ha livet mitt tilbake
Jeg må ha et treningsmål. Jeg har laget mange mål. Mine måler er min paraply
 jeg meldt meg til en del konkurranser i fremtiden. Alt er i 2015. 2 bakkeløp i Tromsø, 2 halvmarathon i Norge og utlandet, og en Fjälräven classic og toughest Oslo..
Kanskje mine måler gir meg styrke til å komme opp fra dybden.
vi får se hvordan det går...
 

Kommentarer