Catslide

Dette er min utstyr for å trene catslide. Ullstrømper i hendene og tykk matte under knærne mine. Virker utmerket. Det var trening for rygg. skulder, mage. Viktig med catslide. Hold magen inn!.
 
Etter et  vellykket 60 minutters langløp i går kvelv, ble det styrke trening for rygg og bein som Morgentrening.
catslide. rygg-mage-skulder
etbeins markløpt: 60 hø-60 venstre
et beins 180 grade fleksjon-ekstensjon 30 hø-30 venstre
et beins knebøy: 40 høyre -40 venstre
taichi grunn øvelser

Dagene går på skibakken eller på fjellet.
Jeg lærer meg svinge teknikker i slalåm : lange svinger, korte svinger
jeg trente teknikk også i langrenn: å bytte spor. Det er vanskelig arbeid. Så lenge jeg ikke kan bytte spor med flytte føttene mine kan jeg ikke bli bra på langrenn. ruten mellom Veggfjell og Skallvannet er veldig bra treningsrute for meg.
 

Kommentarer